طرز تهیه اسپاگتی با سس روغن زیتون ویتا

طرز تهیه اسپاگتی با سس روغن زیتون ویتا

مواد لازم طرز تهیه اسپاگتی با سس روغن زیتون ویتا

اسپاگتی: ۴۰۰ گرم، روغن زیتون ویتا: ۲۰۰ میلی لیتر، سیر: ۳ حبه، فلفل قرمز: ۱ عدد ، جعفری خرد شده: نصف لیوان فرانسوی دسته دار


طرز تهیه

 

مرحله اول؛ آماده کردن اسپاگتی

 

در اولین مرحله از طرز تهیه اسپاگتی با روغن زیتون، سیر و فلفل قرمز باید مقداری آب جوش داخل قابلمه بریزید. یک قاشق مرباخوری نمک به آب اضافه کنید و اجازه دهید به جوش بیاید. سپس اسپاگتی ها را به آب در حال جوش اضافه نمایید.

 

در این مرحله همانند طریقه مصرف روغن زیتون در برنج بهتر است مقداری روغن زیتون نیز داخل قابلمه بریزید. چند دقیقه صبر کنید تا اسپاگتی به طور کامل نرم و آماده خوردن شود. سپس آن را آبکش کنید و کنار بگذارید.

 

 

 

 

 

 


مرحله دوم؛ درست کردن سس اسپاگتی

در این مرحله از طرز تهیه غذا با روغن زیتون باید یک ماهیتابه را با حرارت ملایم روی گاز قرار دهید. مقداری روغن زیتون به ماهیتابه اضافه کنید. سپس سیرها را خرد کنید و یک تا ۲ دقیقه تفت دهید. ۲ قاشق غذاخوری آب به ماهیتابه اضافه کنید. سپس فلفل قرمز و جعفری خرد شده را نیز به سیر اضافه نمایید. کمی نمک به مواد بزنید و این ترکیب را برای ۳ دقیقه خوب تفت دهید.

 

 


مرحله سوم؛ ترکیب کردن اسپاگتی با سس مخصوص

 

بعد از اینکه مواد سس به خوبی آماده شد آن را با اسپاگتی هایی که از قبل آبکش کرده بودید ترکیب کنید. سپس مواد را داخل ماهیتابه بریزید و برای یک دقیقه دیگر تفت دهید. بعد از این مدت اسپاگتی و لذیذ و خوشمزه شما آماده است. می توانید آن را در بشقاب سرو کنید و با کمی جعفری تازه تزیین نمایید.

 

 

اگر به اطلاعاتی از ما نیاز دارید یا می خواهید پیام درخواستی را ارسال کنید!